
Marta Prucnal
prezeska fundacji
mail: mprucnal@ceg.org.pl
psychogerontolożka, edukatorka gerontologiczna, absolwentka historii sztuki na UWr. Inicjatorka, prezeska i współzałożycielka fundacji CEG. Członkini Świebodzickiej Rady Seniorów oraz absolwentka Szkoły Liderów środowisk senioralnych we Wrocławskim Centrum Seniora. Autorka i realizatorka projektów aktywizujących i edukacyjnych (prowadzenie warsztatów, wykładów m.in. z obszaru gerontologii, sztuki, wsparcia Rad Seniorów, realizacji skutecznych kampani promocyjnych, poradnictwa indywidualnego w obszarze psychogerontologii czy upowszechnianie profilaktyki przeciwupadkowej OTAGO). Współautorka programu - innowacji społecznej skierowanej do szkół ponadpodstawowych “GeroHero - znajdź w starości zawód przyszłości”. Wykładowczyni na studiach podyplomowych z psychogerontologii na UWr i Uniwersytetach Trzeciego Wieku.Twórczyni i realizatorka kampanii medialnych, a także opracowań graficznych fundacji CEG. Gerontologię przeplata pasją do sztuki. Zwolenniczka nieszablonowych działań oraz teorii rozwoju i procesu edukacji trwającego całe życie. Kocha przyrodę, sztukę, rozumie starość i wszystko to chce oddać w pracy poświęconej na rzecz Fundacji i jej założeń.

Olga Oskierko
wiceprezeska fundacji
mail: ooskierko@ceg.org.pl
psycholożka, psychogerontolożka, trenerka. Wiceprezeska i współzałożycielka Centrum Edukacji Gerontologicznej, w którym współtworzy i realizuje projekty aktywizujące i edukacyjne dla seniorów i oraz zajęcia przygotowania do starości osób młodszych (prowadzenie warsztatów, wykładów m.in. z zakresu psychologii, gerontologii, rozwoju kompetencji liderów środowisk senioralnych, kompetencji do budowania międzypokoleniowych pomostów, hortiterapii czy poradnictwa indywidualnego). Współautorka programu - innowacji społecznej skierowanej do szkół ponadpodstawowych “GeroHero - znajdź w starości zawód przyszłości” realizowanej w ramach inkubatora innowacji społecznych TransferHUB. Wykładowczyni na studiach podyplomowych z psychogerontologii na UWr i Uniwersytetach Trzeciego Wieku. Specjalizuje się w obszarze wspierania funkcji poznawczych, łącząc podstawy naukowe z praktycznym aspektem działań, a także z osobistą pasją (hortiterapią), tworząc m.in. autorskie treningi pamięci z elementami przyrodniczymi.