Finał kampanii medialnej.

2024-12-21 17:22:00
Finał kampanii medialnej.

Dobiegła finału realizacja regionalnej kampanii medialnej “Srebrne Żywioły” upowszechniającej udział seniorów w życiu publicznym,

promującej rozwiązania aktywizujące osoby starsze, ukazujące ich w twórczym, aktywnym, nieszablonowym działaniu, mające wpływ na budowanie

pozytywnego wizerunku w społeczności, zwłaszcza wśród osób młodszych. W ramach kampanii,zostało utworzonych 6 spotów audio-wideo, będących podsumowaniem rozmów z bohaterkami - uczestnikami projektu. Cykl publikacji umożliwił nam pokazanie społeczności, że starość pomimo że ma cienie, ma również i blaski. Podjęte podczas rozmów z seniorkami tematy pozwoliły przełamywać negatywne jej stereotypy jako czasu stagnacji i braku aktywności, a w świadomości społecznej uczynić starość okresem ważnym, społecznie wartościowym, mogącym przynosić satysfakcję życiową, a nie tylko osamotnienie i choroby. 

Zapraszamy do zapoznania się ze spotami kampanii na fb naszej fundacji oraz na stronach lokalnego Radia Sudety 24.

 

Projekt jest finansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu wieloletniego na rzecz Osób Starszych "Aktywni+" na lata 2021-2025 - Edycja 2024.